Speakers

Josef Pokorný
Josef Pokorný
SENIOR BUSINESS ANALYST | CNC
Josef přišel do Czech News Center na jaře roku 2020. V té době začalo v mediahousu vznikat nové BI (Business Intelligence) oddělení a CNC se začalo postupně měnit. Digitální transformace se totiž bez dat neobejde. Jeho rolí je důležitá data zpracovávat do podoby přehledných podkladů a reportů, které každý den pomáhají decision-makerům se rozhodovat. Jeho doménou jsou pak zejména B2B projekty mediálního domu.
Martin Svoboda
INDUSTRY MANAGER | GOOGLE
Martin má v Google nastarosti práci s firmami s velkými ambicemi a potenciálem, pomáhá ecommerce firmám exportovat na nové trhy a B2B startupům škálovat. Velké hráče provádí digitální transformací a malým hráčům pomáhá růst mezi ty největší.
Jan Vohryzek
INDUSTRY MANAGER | GOOGLE
Janek má v českém Googlu na starost práci s rychle rostoucími B2B startupy. Specializuje se tak na lead generation a hledání nových, profitabilních trhů pro softwarové produkty. Mimo business se stará o vztahy z neziskovými organizacemi.
Veronika Danielová
PRODUCT MANAGER | PIPEDRIVE
Veronika Danielová je produktovou manažerkou společnosti Pipedrive, kde se specializuje na problematiku generování kvalitních leadů. Po střední škole se Veronika okamžitě vrhla na technologickou stezku a odstartovala také první hardwarové projekty ve startupu YSoft, který doteď považuje za svou srdcovku. Po menší pauze, kterou věnovala cestování se vrátila zpět do technologického světa IT, kde se vrhla do vzdělávacích kurzů Czechitas a Pyladies. Dostala se také ke své první pozici produktového manažera v Asseco Solutions a nakonec i startupu Pipedrive. Za své hlavní kompetence považuje hledání a identifikování problémů a následné návrhy řešení, data analýzu, průzkum trhu a uživatelů, stakeholder management či životní cyklus produktů.
Anastassia Šperková
Anastassia Šperková
SALESFORCE MARKETING CLOUD TEAM LEAD | MERKLE
Anastassia se celou svou kariéru věnuje oblasti digitálního marketingu. V Merkle je zodpovědná za tým se specializací na automatizaci marketingu a implementaci Salesforce Marketing Cloudu. Klientům pomáhají s efektivním provedením zákazníka od prvního kontaktu po opakovaný prodej včetně komplexní analýzy dat. Zkušenosti sbírala kromě České republiky ve svém rodném Estonsku či Německu.
Jan Špringl
Jan Špringl
ACCOUNT DIRECTOR | MERKLE
Původně obchodník s vodou (opravdu) prošel po přechodu do IT sektoru dvěma technologickými firmami a posunul se od jednoduchého produktu k velmi komplexním řešením pro nadnárodní klienty. V Merkle se stará o klíčové zákazníky doma i v zahraničí a s podporou technických konzultantů a architektů propojuje business požadavky klientů s technologickým řešením na míru.
Martin Skalický Imper
Martin Skalický
SALES CONSULTANT | IMPER
Martin se v B2B obchodu pohybuje osmým rokem a v komunikaci s klienty se cítí jako ryba ve vodě. Během své profesní kariéry v obchodu se vypracoval z "řadového" obchodníka na manažera, který řídil tým desítek lidí. Předtím se věnoval vlastnímu podnikatelskému projektu při studiu žurnalistiky a novinářské tvorbě. V Imperu má na starosti mimo jiné akvizici nových klientů, jejich edukaci a implementaci B2B aplikací Leady a Merk do obchodních a marketingových procesů klientů.
Martin Bazala - Raynet
Martin Bazala
CEO | RAYNET
14 let vedu 1 firmu. Za tu dobu prošla start(up)em, stala se na chvíli jednou z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě (alespoň podle Deloittu), zažila extrémní transformaci a dnes dělá to, co miluje (cloudový CRM software) a je v ČR ve svém segmentu #1 (co do počtu zákazníků). Po cestě jsem nasekal tisíce malých, stovky nepříjemných a pár extrémních chyb. Což je paradoxně to nejcennější pro mě, firmu a možná i vás. Sometimes you win, sometimes you learn.
Michal Buzek
Chief Data Officer | Heureka
Michal Buzek působí čtvrtým rokem jako šéf oddělení analytiky v Heureka Group, které vzniklo právě s Michalovým nástupem do Heureky v říjnu 2017. Data jsou všude kolem nás. A nedílnou součástí úspěšných byznysů je především správná analýza dat a jejich interpretace. Cílem Michala a jeho mezinárodního týmu je pomáhat všem oddělením v Heurece se správným rozhodováním tak, aby všechno mělo pozitivní dopad na koncové zákazníky i e‑shopy.
Jan Slovák
Salesforce Marketing Cloud Lead Consultant | Merkle
Honzu baví propojovat svět technologií se světem marketingu, žije proto hlavně marketingovou automatizací a proměnami zákaznické zkušenosti v době digitální transformace. V Merkle vede tým konzultantů zaměřených na implementaci platformy Salesforce Marketing Cloud.
Nejnovější komentáře
    Ads
    Event Search
    Latest Posts