Daniel Urminský

Do Merkle přišel před dvěma lety. Tato původně švýcarská konzultantská agentura se v roce 2017 stala dceřinou společností Dentsu a pod značkou Merkle expanduje v oblasti digitální transformace v ČR a na rozvíjejících se trzích. Merkle je v současnosti jeden z hlavních technologických integrátorů a expertů na transformaci v tomto regionu.

Jako regionální manažer pro rozvíjející se země Daniel také dohlíží na expanzi v jednotlivých zemích v rámci sítě Dentsu. Předtím pracoval 10 let v AVG, následně Avastu, mezinárodním dodavateli internetových bezpečnostních technologií, kde řídil globální digitální transformaci marketingu, sales a služeb pro B2B a B2C klientelu.

Share This Speaker
Speaker Details
Events of the Speaker
You might also love these events.
7. 10. 2021
Lorem ipsum dolor sit amet, voluptua iracundia an pri, his utinam principes dignissim ad. Ne nec dolore oblique nusquam, cu luptatum volutpat delicatissimi has.
Expired