7. 10. 2021 | Online
KONFERENCE
KonferenceFUTURE SUMMIT.
TECHNOLOGIE JAKO NOVÝ STANDARD PRODEJE
Dní
Hodin
Minut
Vteřin
Na co se můžete těšit
Merkle a FUTURE SALES organizují druhý ročník úspěšné konference FUTURE SUMMIT. Úspěch témat na první konferenci v dubnu 2021 a množství účastníků z nejrůznějších odvětví pro nás byly mimořádnou inspirací pro druhé kolo. Jak se bude vyvíjet digitální byznys v následujících letech? Které nástroje vám umožní oslovit nové zákazníky, opakovaně zaujmout ty stávající a přesvědčit je, aby se k vám rádi a často vraceli? Jak se posunout od tabulek v Excelu a obvolávání potenciálních klientů k automatizovanému sales a marketingovému procesu?
10 speakerů

Jednotlivá témata budou prezentovat špičkoví odborníci z byznysu.

8 témat

Připravili jsme pro vás klíčová témata a trendy z nejrůznějších oblastí. Vybere si úplně každý.

Otázky

Využijte jedinečnou možnost ptát se živě našich speakerů.

1 den

Čeká vás celodenní program plný přednášek, aktualit a informací, které jinde nenajdete.

Z domova

Setkáme se virtuálně. Pohodlně se připojte z domova či z kanceláře.

Zdarma

Chceme vzdělávání udělat dostupné opravdu pro všechny. Proto za celodenní konferenci nechceme žádné peníze.

“Je digitální obchod a marketing budoucností a novým standardem ve strategickém řízení firem?

Odpověď zkusíme najít 7. 10. 2021.

Organizátoři
Přípravy jsou v plném proudu. Těšíme se na vás!
Partneři
Zaměření našich partnerů je skutečně různorodé. Můžete si vybrat konkrétní přednášky nebo s námi zůstat po celý den.
Speakeři
Účast na konferenci nám přislíbili skuteční experti a specialisté ve svých oborech. Je na co se těšit.
Chief Data Officer | Heureka
Michal Buzek působí čtvrtým rokem jako šéf oddělení analytiky v Heureka Group, které vzniklo právě s Michalovým nástupem do Heureky v říjnu 2017. Data jsou všude kolem nás. A nedílnou součástí úspěšných byznysů je především správná analýza dat a jejich interpretace. Cílem Michala a jeho mezinárodního týmu je pomáhat všem oddělením v Heurece se správným rozhodováním tak, aby všechno mělo pozitivní dopad na koncové zákazníky i e‑shopy.
Jan Kyselý
CMO & Founder | FUTURE SALES.
Honza během své profesní kariéry působil na obchodních i marketingových pozicích a zkušenosti sbíral nejen v ČR, ale také na Kostarice, ve Španělsku či v Kanadě. S tématem Social Selling se poprvé potkal při práci na digitálních projektech v marketingové agentuře a od té doby mu nedá spát. V našem týmu zastává pozici marketingového manažera, staví pro klienty digitální infrastrukturu a navrhuje obsahovou strategii.
Salesforce Marketing Cloud Lead Consultant | Merkle
Honzu baví propojovat svět technologií se světem marketingu, žije proto hlavně marketingovou automatizací a proměnami zákaznické zkušenosti v době digitální transformace. V Merkle vede tým konzultantů zaměřených na implementaci platformy Salesforce Marketing Cloud.
Head of Customer Business | LinkedIn
Across his 15+ year career in the Tech industry, Robert has held a number of leadership roles across both Sales and Sales Operations. Today, as one of LinkedIn’s regional sales leads for Northeast Europe, Robert heads a team of sales professionals dedicated to enabling the successful transformation of the modern seller via LinkedIn’s Sales Navigator and Sales Insights solutions. Robert is passionate about the power of technology to transform sales professionals and organizations.
Jiří Jambor
CEO & Founder | FUTURE SALES.
Jirka je tělem i duší obchodník, který v tomhle oboru působí více než 11 let. Baví jej propojovat Sales s moderními přístupy a nástroji. Jak sám říká, „Na cold call vám už dneska nikdo neodpoví“. Ve firmě se stará o klienty a business a dohlíží na to, aby každý projekt měl pro klienta jasný prodejní drive.
Senior Data Solution Architect | Merkle
Petr začal svojí kariéru jako forenzní vyšetřovatel hledající v datech důkazy pro vyšetřování hospodářské kriminality. Odsud se posunul do oblasti strategického consultingu a pomáhal podnikům s rozhodováním na základě interních a veřejných dat. V Merkle se zabývá návrhy a vývojem custom CDP a BI datových skladů v cloudu a integrací se Salesforce produkty.
Product Marketing Manager | Safetica
Produktový marketér v oblasti IT a kybernetické bezpečnosti, dříve šéfredaktor časopisu a webu o IT byznysu. Nárazově moderuje a přednáší na technologických a byznysových konferencích.
Regional Manager, Central and Eastern Europe | Salesforce
Michal již od roku 2017 řídí obchodní aktivity amerického specialisty na cloudové technolgoie Salesforce.com ve střední a východní Evropě. Za své poslání považuje provozní dokonalost, budování schopností a zlepšování digitální vyspělosti na trhu. Michalovy výsledky mluví za vše, protože "jeho" region je pro Salesforce jedním z nejrychleji rostoucích v globálním měřítku.
Head of Partnership & Fundraising | Česko.Digital
Tereza pomáhá Česko.Digital navazovat spolupráci a dlouhodobá partnerství s expertními partnery, ale také finančními partnery a donory, kteří podporují aktivity civic-tech naší organizace. V minulosti pracovala jak pro nadnárodní technologické a konzultační firmy, tak i v prostředí technologického startupu. Energii a nekonečný zdroj inspirace získává od své rodiny a uklidnění v dendrologickém parku.
DACH Sales Director | Talkdesk
Ilian Hafouzov is the Head of DACH Sales at Talkdesk. Prior to that, Ilian was Head of DACH for Tata Communications, a leading global telecom player, serving most of the largest regional enterprises. A telecom industry veteran with over 25 years of international experience, he previously held regional leadership roles in C3.ai, Cisco, BroadSoft and Oracle and has been instrumental in setting up the Go-To-Market strategies of many EMEA telecoms in the field of Cloud Calling, Unified Communications, Contact Centre and AI. A Bulgarian based in Munich, Germany, Ilian holds a BSc degree from the University of Portsmouth and is constantly distracted by his beautiful wife and three kids.
Daniel Urminský
Managing Director | Merkle
Do Merkle přišel před čtyřmi lety. Tato původně švýcarská konzultantská agentura se v roce 2017 stala dceřinou společností Dentsu a pod značkou Merkle expanduje v oblasti digitální transformace v ČR a na rozvíjejících se trzích. Merkle je v současnosti jeden z hlavních technologických integrátorů a expertů na transformaci v tomto regionu. Jako regionální manažer pro rozvíjející se země Daniel také dohlíží na expanzi v jednotlivých zemích v rámci sítě Dentsu. Předtím pracoval 10 let v AVG, následně Avastu, mezinárodním dodavateli internetových bezpečnostních technologií, kde řídil globální digitální transformaci marketingu, sales a služeb pro B2B a B2C klientelu.
Petr Schwank
MODERÁTOR | Co-founder & CEO | EP Events and Production
Jeho skupina EP zahrnuje podcastové vydavatelství v Praze a v Brně a mediální agenturu. Desítkám podcasterů vydává obsah a mentoruje je v rámci tvůrčích aktivit.
Program
Podrobný program zveřejníme během následujích pár dní. Pro každého speakera jsme nachystali 45 minut času na prezentaci i následné Q&A. Mezi jednotlivými přednáškami bude vždy 15 minut pauza.
  • Úvodní slovo

    Řekneme si pár organizačních záležitostí, podíváme se na program a připomeneme vám možnost pokládat dotazy.

    7. 10. 2021 9:00 - 9:20
  • Data nad zlato - díky nim víte, co se děje a proč se to děje.

    Heureka

    V dnešní době jsou data klíčovým pomocníkem pro byznysová rozhodnutí ve většině firem. Data nám přinášejí odpovědi na otázky, co se děje a proč se to děje. Propojování dat, hledání příběhů a souvislostí - to je doména Michal Buzka, šéfa analytiků Heureka Group. Těšte se na přednášku plnou příkladů toho, jak a kde data pomohla, co odhalila a jak dovedla firmy posunout. A chybět samozřejmě nebude ani základní přehled těch nejdůležitějších dat - jak se daří e-commerce, jaké ukazatele a kategorie rostou, jak to vypadá "rok po covidu" a co můžeme čekat v sezóně.

    7. 10. 2021 9:20 - 10:05
  • State of Sales in EMEA: 2021

    LinkedIn

    A deep dive into the top 6 trends that are shaping the future of sales, highlighting the move to virtual selling and the need to embrace a "Buyer's First" sales approach. 

    7. 10. 2021 10:20 - 11:05
  • Social Selling na LinkedIn jako plnohodnotná součást obchodní strategie.

    FUTURE SALES.

    Hlavním tématem přednášky bude praktická implementace LinkedIn do obchodního procesu firmy. Zaměříme se na nejrozšířenější strategii na světě, tzv. Social Selling. Nejdříve si ukážeme základní data a hlavní fáze Social Sellingu a navážeme praktickými ukázkami projektů na domácím trhu i v různých koutech světa.

    7. 10. 2021 11:20 - 12:05
  • Oběd
    7. 10. 2021 12:05 - 13:00
  • Jak Salesforce využívá Salesforce.

    Salesforce

    Také Salesforce využívá své vlastní cloudové systémy pro získávání a udržení zákazníků. A i Salesforce musel v uplynulém roce upravit své procesy. Michal Mravinač ve své přednášce ukáže, jak konkrétně Salesforce, světový lídr v CRM a marketingové automatizaci, využívá svůj cloudový produkt Sales & Service Cloud pro udržení zákazníků, jak s ním pracuje a jak vypadá zákaznická cesta Salesforce zákazníka. Nenechte si ujít prezentaci plnou konkrétních ukázek a praktických rad.

    7. 10. 2021 13:00 - 13:45
  • Jedna platforma, všechna data - CDP jako budoucnost personalizace v marketingu.

    Merkle

    Marketing jsou v současnosti technologie a data. Bez nich to jednoduše nepůjde. Data máme a máme jich spousty a na různých místech. Ale kdo se v nich má vyznat? Práce s nimi vypadá nekonečně.
    A právě proto Honza s Petrem ukážou, jak se dá s daty z různých zdrojů pracovat, jak je integrovat a maximálně efektivně využít v personalizované komunikaci. Mít jeden důvěryhodný zdroj vašich zákaznických dat je zásadní pro marketingové kampaně a komunikaci. Určitě nikdo z nás nechce nabízet potenciálnímu zákazníkovi produkt, na který má alergii, že?

    7. 10. 2021 14:00 - 14:45
  • Using AI in contact centres for a Netflix-like Customer Experience.

    Talkdesk

    Delivering an effortless customer experience is the best way to gain loyalty, with brands like Netflix and Farfetch leading the way. Consumers worldwide have grown accustomed to personalised and frictionless journeys. Yet, many are unaware that Artificial Intelligence (AI) raises the bar for this gold standard customer experience. Having a connected brand experience across the entire customer journey is essential to transform CX the right way.
    We will explore AI-driven CX outcomes in contact centres, and how to create a Netflix-like customer experience, with crucial steps to successfully embark on an AI journey.

    7. 10. 2021 15:00 - 15:45
  • Proč chránit obchodní a marketingová data? Ne kvůli GDPR.

    Safetica

    Informace o zákaznících by měly být jen v CRM a podnikových systémech. Jenže často nejsou. Jsou mezi nimi i citlivá data, jejichž úniky patří mezi nejčastější kybernetické incidenty. Riziko, že se dostanou do nesprávných rukou, přitom s přechodem k hybridní práci stále roste. Pokuty za porušení GDPR ale nejsou hlavním důvodem je chránit.

    7. 10. 2021 16:00 - 16:45
  • Vize Česko.Digital pro digitalizaci státu na příkladu case-study.

    Česko.Digital

    Umění komunikovat a správně prodat hodnotu neziskových projektů není vůbec jednoduché. Jak tedy ke komunikaci projektů, měření výsledků a progresu přistupujeme v Česko.Digital, si představíme na několika projektech, ve kterých jsme pro úspěch projektu využili sílu naší expertní komunity, rozsáhlou síť partnerů, sdílení know-how a další možnosti, které ladí s našimi hodnotami, vizí a charakterem našich projektů. Na příkladu projektů "Cityvizor" a "Veřejné zakázky spolu" si ukážeme, jak nám digitální nástroje pomohly akcelerovat téma a následně i výsledný cíl projektu.

    V Česko.Digital se snažíme být cenným partnerem v prostředí, kde jsou cíle definovány pomocí dopadu na společnost, skupiny obyvatel, profesní nebo oborové komunity. Doplňujeme v rámci našich společných projektů především digitální kompetence, znalosti procesního řízení, ale také umění strategické komunikace v digitálním prostředí.

    7. 10. 2021 17:00 - 17:45
  • Závěr

    Shrneme si dění z celého dne a poprosíme vás o vyplnění zpětné vazby.

    7. 10. 2021 17:45 - 18:00
Registrace
Vyplňte prosím následující formulář.

FAQ
Nejčastější otázky najdete zde.

Do kalendářů si zapište datum 7. 10. 2021.

Nic. Registrace není závazná, akce je zdarma a tím pádem je jen na vás, jestli se nakonec zúčastníte nebo ne. Každopádně vám můžeme slíbit, že jednotlivé webináře opravdu budou stát za to.

Na uvedený e-mail vám dorazí veškeré potřebné informace a link na připojení na akci. Po celý den budeme používat pouze jedno URL, můžete se připojovat jen na vámi vybrané přednášky.

Proběhněte registraci ještě jednou a zvolte další přednášky, na které chcete dorazit. Náš systém si s tím už poradí.

Ads
Event Search